Lokikirja
Muutosta ei kannata ohittaa olankohautuksella
Muutoksen pelkääminen, vähättely tai valmistautumattomuus muuttaa mahdollisuudet nopeasti uhkiksi.
Yrityksen uudelleen organisoituminen, kasvu, fuusiot, yt-neuvottelut, pitkä etätyöputki – aina jää jälki.
PRO SALES CAMP, Henkilökohtaisen myyntityön valmennus
Pro Sales Camp on henkilökohtaisen myyntityön kehittämisohjelma vaativissa myyntitehtävissä toimiville ammattilaisille,
JOHTAMISEN KORKEANPAIKAN LEIRI
Johtamisen korkeanpaikan leiri on uutuusleirimme haastaviin johtamistilanteisiin.
PRO MANAGEMENT CAMP – Johdon ja esihenkilöiden avoin valmennus
Pro Management Camp on arvostettu ja suosittu johtamisen klassikko-ohjelma. Tämä on juuri se oikea paikka Sinulle.
RAUTALANGANVÄÄNTÄMISESTÄ JOUSTAVAAN VUOROVAIKUTUKSEEN
“Rautalanganvääntämisestä joustavaan vuorovaikutukseen” on mukaansatempaava kokonaisuus, jossa kokeneinkin viestittäjä havainnoi jotain uutta.
HYVÄ TYÖILMAPIIRI NÄKYY TULOKSESSA
Hyvän ilmapiirin vaikutus yrityksen menestymiseen on osoitettu useissa eri tutkimuksissa. Henkilöstötutkimusten laatuun kannattaa kiinnittää huomioita.
RYHMÄCOACHING / TYÖYHTEISÖSOVITTELU
Pysähdymme tarkastelemaan missä olemme, mitä asioita haluamme ottaa haltuun ja sovitaan miten se tehdään.
Pienestä irrottelusta ei ole haittaa – huomioi henkilöstösi
Henkilöstöä ei turhaan kutsuta yrityksen tärkeimmäksi voimavaraksi. Osaava, sitoutuva ja vuorovaikutustaitoinen henkilöstö on osaltaan yrityksen kriittinen menestystekijä. Henkilöstö on se, joka toteuttaa strategiaa arjen tekemisessä ja välittää yritysmielikuvaa asiakkaille.
Strategia ei ole turha paperi
Tulevaisuuden suunnitteluun, strategioihin ja strategisiin prosesseihin kannattaa pysähtyä. Mitä me tarvitsemme, mitä haluamme ja miten me sen teemme. Se ei ole monimutkaista, tarvitaan ainoastaan sisäistetty näkemys tavoitteista ja välitavoitteista, joiden kautta edetään toivottuun lopputulokseen.
TUNNISTAVATKO ASIAKKAAT PALVELUKOKONAISUUTESI?
Miten hyvin asiakkaat tuntevat tuotteesi ja palvelusi? - Usein paljon heikommin kuin mitä luulisit. Tämä on todettu tekemissämme markkinatutkimuksissa.
JR Johtoryhmäohjelma
JR valmennuksessa paneudutaan johtoryhmien ja hallitusten keskeisimpien haasteiden ratkaisemiseen.
TIEDÄTKÖ MITÄ ASIAKKAASI AJATTELEVAT YHTEISTYÖSTÄNNE?
Asiakastyytyväisyyskyselyllä kehitetään asiakassuhdetta ja kerätään kehitysideoita sekä arvioidaan asiakassuhteen tulevaisuudennäkymiä.
Hyvää Joulua ja Menestyksellistä Uutta Vuotta 2023!
Kiitämme asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme hyvästä yhteistyöstä sekä toivotamme kaikille Hyvää Joulua ja Menestyksellistä Uutta Vuotta 2023!
20 vuotta leirinuotioilla isojen asioiden ääressä
Leirinuotiolla on kautta aikojen jaettu ajatuksia, ratkottu haasteita ja koettu yhteenkuuluvuutta. Campin valmennuksissa istutaan nykypäivän leirinuotioilla.
Viilaa projektisi ja prosessisi iskuun
PLC- Pro Lessons Learned Camp ™ laajentaa projektiaikaista arviointia, oppimista ja kehittämistä. PLC- Pro Lessons Learned Camp™ on läpi projektin toteutettava lessons learned menetelmä, joka varmistaa projektiaikaisen systemaattisen ja dokumentoidun tiedonkeruun, tiedon prosessoinnin ja seurannan yrityksen sisällä ja verkostossa.
Johdon on aika istua leirinuotiolle
Johdon, johtoryhmien ja esimiesten valmennukset on aika varata nyt. Tämä on hyvä hetki pysähtyä johtamisen ydinasioiden ääreen.
Pöytä on katettu ydinryhmällenne johtamisen, vuorovaikutuksen, strategisen suunnan ja voittajakulttuurin parhailla paloilla.
Käytämme parhaita työkaluja
Hyödynnämme tunnettuja ja tunnustettuja työkaluja asiakkaidemme onnistumisen varmistamiseksi.
Pekka Pouta Campin sääkeskuksen johtajaksi
Kuluneen vuoden aikana Campissa on tehty laajaa kehitystyötä. Camp laajentaakin nyt toimintaansa ja avaa uuden sääkeskuksen Kukonkariin. Sääkeskuksen johtajaksi on kutsuttu meteorologi Pekka Pouta. Sääkeskus on synnyttänyt suurta mielenkiintoa sekä kotimaassa että johtavissa ulkomaisissa sääpalveluiden tarjoajissa.
Myyjän tehtävä on myydä
Suomi on täynnä myyntivalmentajia ja myyntikoulutuksia. Myyjiin tulee panostaa aina ja oikealla tavalla. Myyjää ei kannata ”istuttaa” missään huonossa valmennustapahtumassa kasvattamassa negatiivista tunnettaan.