TIEDÄTKÖ MITÄ ASIAKKAASI AJATTELEVAT YHTEISTYÖSTÄNNE?

Yritys menestyy tarjoamalla palveluita ja tuotekokonaisuuksia, joita asiakasyritykset/asiakkaat tarvitsevat, haluavat ja arvostavat. Kokonaisuutta, joka tuottaa lisäarvoa kilpailijoihin nähden.

Asiakastyytyväisyyskyselyllä kehitetään asiakassuhdetta ja kerätään kehitysideoita sekä arvioidaan asiakassuhteen tulevaisuudennäkymiä.

Olemme toteuttaneet satoja asiakastyytyväisyystutkimuksia. Jokainen tutkimus on räätälöity ja uniikki tilaajan tarpeen mukaan. 

Tutkimustiedon kautta asiakkaamme ovat saaneet ajantasaista ja dokumentoitua tietoa onnistumisistaan, kehittämisen painopistealueistaan ja siitä, miten asiakassuhdetta voidaan ylläpitää tai syventää entisestään.

Päätösten tukena kannattaa käyttää tutkittua tietoa. Autamme sinua tässä.

Edellinen
Edellinen

JR Johtoryhmäohjelma

Seuraava
Seuraava

Hyvää Joulua ja Menestyksellistä Uutta Vuotta 2023!