Tiedätkö mitä asiakkaat ajattelevat yhteistyöstänne?
Yritys menestyy tarjoamalla palveluita ja tuotekokonaisuuksia, joita asiakasyritykset/asiakkaat tarvitsevat, haluavat ja arvostavat. Kokonaisuutta, joka tuottaa lisäarvoa kilpailijoihin nähden.
Asiakastyytyväisyyskyselyllä kehitetään asiakassuhdetta ja kerätään kehitysideoita sekä arvioidaan asiakassuhteen tulevaisuudennäkymiä.
Olemme toteuttaneet satoja asiakastyytyväisyystutkimuksia. Jokainen tutkimus on räätälöity ja uniikki tilaajan tarpeen mukaan.
Tutkimustiedon kautta asiakkaamme ovat saaneet ajantasaista ja dokumentoitua tietoa onnistumisistaan, kehittämisen painopistealueistaan ja siitä, miten asiakassuhdetta voidaan ylläpitää tai syventää entisestään.
Päätösten tukena kannattaa käyttää tutkittua tietoa. Autamme sinua tässä.