Hyvän asiakaspalvelun tunnistaa siitä, että sitä joko on tai ei ole. Siellä missä sitä palvelua on tulee asioitua aina uudelleen ja uudelleen. Hyvään asiakaspalveluun liittyy yleensä iloinen, positiivinen kohtaaminen, jossa on helppo ja miellyttävä olla.

Näillä sanoilla olemme käynnistäneet ne sadat asiakaspalveluvalmennukset, joissa olemme saaneet olla luotsaamassa henkilöstöä kohti parempaa asiakaspalvelua. Tapamme on perehtyä huolella kyseisen yrityksen asiakaspalveluun. Teemme asiakaspalvelututkimuksia ja haastattelemme henkilöstöä kokemuksista ja ajatuksista nykyistä palvelukonseptia kohtaan – usein käytämme myös kameraa ja kuvaa myymälän sisätiloista, kun herätämme keskustelun siitä, mitä asiakas odottaa, kun hän tulee meille ja mitä me voisimme tehdä vielä paremmin.

Asiakaspalveluvalmennuksiin kannattaa panostaa aina. Tutkimusten mukaan ne, jotka panostavat asiakaspalveluun, markkinointiin ja myynnin kehittämiseen menestyvät vaikeinakin aikoina selvästi muita kilpailijoitaan paremmin.

Hyvä päiväTutkimukseen Avoimet työpaikat Avainhenkilöksi
Camp Consulting - Meripirtintie 7, 21160 Naantali, Finland - etunimi.sukunimi@campconsulting.fi